boxplats och plugg

har nyss ringt på en annons angående ett stall där jag vill ha en plats,
mamma ska åka dit och kolla på stallet i kväll efter hon släppt av mig på skolan.
Ska städa ur den där helvetes jävla lägenheten idag. Blä.
Har pluggat massor idag, mamma har hjälpt mig med det mesta vilket var väldigt snällt och välbehövt.
 
Förövrigt så har jag kommit på att jag lider av någonting som jag tänker kalla söndagssyndromet. typ. varje söndag är min kropp som värst. För det är då jag slappnar av och vilar och då kommer allt. Like a punch in the face. Nästa helg ska jag jobba själv i skolstallet hela helgen, tjohoo så kul. ser jag ju verkligen fram emot.
 
Idag följer Bellson med till skolan också och bor med mig dom sista veckorna.
 
Förövrigt så saknar jag grönt gräs och bar mark. Jag saknar sena kvällar runt en brasa och bruna sommar ben.
Jag saknar mitt blonda hår FAST att jag inte alls passar i det.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback