för det är torsdag och jag kan inte sova

SENASTE: Dryck: Oboy
Telefonsamtalet: Filip
SMS:Christoffer
Sång du lyssnade på:  nostalgi låten Organismen – Den vita kaninen 
Gången du grät: gråter så fort jag tänker på carambo, så hela tiden
HAR DU NÅGONSIN: Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet om i alla fall 
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: nej 
Varit så trött att du somnat sittandes: typ varenda gång jag sätter mig i duschen
DINA TRE FAVORITFÄRGER: 1.alla 2.glada 3.färger
I ÅR HAR DU: Lärt känna en ny vän: massor
Fått ditt hjärta krossat: jag har krossat mitt eget hjärta, om det räknas 
Skrattat så att du har börjat gråta: jajemen
Träffat någon som förändrat ditt liv: ohjaa
Fått reda på att någon har pratat om dig: jadå
Kysst en kompis: jajemen, tycker om att pussa på mina fina vänne
 
 
BLANDAT: Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: finns msn fortfarande?... dafuq.
Hur många barn vill du ha: 2,  
Har du några husdjur: J-a
Vill du ändra ditt namn: om jag skulle ändra mitt namn så vore det till typ stålmannen eller något. annars nej. 
Vad gjorde du under din förra födelsedag: var på skolan, träffade inte min familia. Red fina hästar.
Vilken tid vaknade du idag: Runt 12 
Vad gjorde du igår runt midnatt: Jag satt på navet med mina friendssss och frös.
Någonting som du längtar till: tills allt bara är över och jag inte längre saknar. tills sommaren är här och mina ben är bruna, nätterna är långa och skuggan är varm.
Senaste gången du träffade din pappa: Två månader sedan, kanske mer.
Tre saker du skulle vilja ändra om i ditt liv: förlänga min skoltid så jag slipper skiljas från mina vänner, göra carambo 10 år yngre och göra mig själv till miljonär så jag kan köpa gulle och starta ungponny sm på honom
Vad lyssnar du på just nu: Sam Tsui – Try (originally by Pink)
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha ja,
Vad gör dig irriterad just nu: alla "tag a person that.." på facebook, det var kul igår. idag är det störande.
Vad är ditt namn: Emelie
Singel/upptagen: singular 
Stjärntecken: fisk
Kille eller tjej: Flicka
Grundskola: Bergsåker, Katrinelund och Österro 
Gymnasie: Nordvik
Högskola:
Piercings: Öron, navel, tunga
Tatueringar: handled och hand 
Höger eller vänster: Höger
 
 
DIN FÖRSTA: Operation: aldrig gjort nån
Piercing: öronen, när jag var typ 7 år 
Bästa vän: Oskar Parment
Sporten du spelade: Ridning
Husdjur: Våran kissekatt, Majsan. Vi har fortfarande kvar henne och hon är nu 15 år.
Vaccination du minns: Stelkrampssprutan, dödens död vad jag hatade den.
Konsert: Kent
Förälskelse: tror Filip var min första förälskelse, minns att vi hade pussjagis och höll varandra i handen i alla fall haha.
Alkohol du drack: champange i stugan, smakade skit och jag lovade mig själv att aldrig mer dricka.
JUST NU: Äter du: ingenting, åt nyss donken
Dricker du: Oboy
Är du på väg att: Duscha och sen dra ut 
Lyssnar du på: Afasi & Filthy – Natten till idag
Väntar du på: att allting ska vända. Och att mamma ska komma hem med min majskolv.
 
 
 
DIN FRAMTID: Vill du ha barn: Ja, 2stycken supersöta duktiga ryattre ska jag ha. Dom ska hoppa sitt första sm på ponny innan dom fyllt tio i alla fall, sedan ska dom bara uppåt. 
Vill du gifta dig: Jag vill vara gift men jag vill inte ha något bröllop. Jag vill inte heller vara gift men jag vill ändå ha en man.. yes, i'm fucked up.  
Karriär i åtanke: Mäklare
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET? Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: kramar, lätt. älskar att kramas. 
Kortare eller längre: Har ingen betydelse
Romantisk eller spontan: Spontan
Snygg mage eller snygga armar: Armar
Tatueringar eller piercingar: tatueringar
Känslig eller inte: Nånstans mittimellan
Ragg eller förhållande: blir spyfärdig av båda alternativen just nu. singel forlajf.
Bråkstake eller tveksam: Nånstans mittimellan
HAR DU NÅGONSIN: Kysst en främling: jajemen
Tappat glasögon eller linser: har inga så lite svårt haha
Krossat någons hjärta: kan ha skett
Har du blivit arresterad: asså, hehe, näääädå
Gillat din killkompis (mer än som vän): Näjje
TROR DU PÅ: Dig själv: ja, så ofta det går
Mirakel: ja
Kärlek vid första ögonkastet: nej, en fin tanke men jag tror inte att man kan bli kär i någon av att bara se personen.
Himlen: Japp
Tomten: haha jo men självklart, har träffat honom varenda julo i 19 år. Min trogna vän.
Att kyssas på första dejten: jag dejtar inte satt. 
Änglar: jodå, jag tror ibland att min mamma är en ängel, haha. och maja... vissa människor är helt enkelt för snäll för att bara vara människa.
SVARA ÄRLIGT: Haft mer än en kille på samma gång: nonono! eller säkert på dagis, men inget seriöst. that's not the way i roll.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: självklart
Vad kan du verkligen inte leva utan: min Carambo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback