fredag och lördag

fredagen började med att jag vaknade upp hos en vän runt elva, somnade vid sju på morgonen så fick inte så mycket med sömn. Tog bussen hem och skulle just gå och lägga mig då Filip kom, han hjälpte mig att byta lampa i projektorn vilket var gudasnällt för jag har försökt men det slutade inte så bra. Hade nästan ihjäl min stackars projektor.. Så tur att jag har kompisar som kan.
Vi åt frukost, lite väl sent då vi åt den tjugo över tre på eftermiddag men ändå. Sedan gick vi en lång promenad med Bella och efter det drog vi oss ner mot stan, satt i solen och mådde gott. Åkte hem till filips mors i haga ett tag och sedan ner på stan igen för att möta upp Emma som kom med tåget från Söderhamn till moiii. Vi åkte hem och lämnade Emmas packning och sedan ut på birsta en snabbis för att möta Jocke och äta mysmiddag på coop! Fast så mysigt blev det ju inte eftersom vi fick trycka i oss korven för att hinna med bussen tillbaka igen. Väl hemma så började vi fixa oss och dricka vin, Timmy kom hit ett tag och sa hej. Sedan fortsatte vi fixa oss och efter ett tag kom timmy tillbaka för att köra ner oss på stan, vi var rätt så full redan då både jag och Emma men vi tog oss till Stadshuset, dansade och träffade massor med folk. Var där till stängning och hade så jävla kul. Efter det blev det fylle käk på kebbaben, och jag åt till och med kebab. damn, allt är fasen gott på fyllan. Sedan skulle vi börja vackla hemmåt men jag och emma började tjafsa så hon satt sig på navet och jag gick hem, ringde tess och sa åt henne att ringa emma och tvinga henne hem så när jag vaknade upp i morse låg hon brevid mig. haha, jag och emma tillsammans på fyllan slutar oftast i katastrof.
 
Idag har vi bara mått som grisaaar, mamma köppte pizza åt oss också vilket var behövligt. Ikväll blir vi nog bara inne, mår inte så vidare. I morgon upp till skolan igen, hästarna har haft några dagars vila så det blir en lugn igångsättnings vecka för gulle.
 
jag känner verkligen hur tråkig den här bloggen är, men åter igen. Jag skriver för min skull, för att jag ska kunna gå tillbaka och se vad jag gjort. inget annat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback