jag låter regnet spola bort allt det jag vill ha,

Ligger i sängen och försöker beställa lite kläder, men swedbank vill inte samarbeta. Sidan laggar ihop och jävlas.
Ska snart ner till stallet och hämta moppe hjälmen, sedan åka till torrom för att ta ut pengar och köpa en glass. Ha lite lonleytime, fundera osv.
Sedan ska jag tillbaka, luncha carre + fixa stallet. Motionera bella runt två och en halvan (som förövrigt inte är 2,5 kilometer lång utan bara 1,8).
Carambo ska skrittas idag eftersom han reds ut i går.
 
fuck alla dom som bara vill förstöra
vi två har nåt dom aldrig kommer döda
du ger mig rus utan drog så förstå
hos dig jag kommer stå så länge mitt hjärta slå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback