jultomten kom tidigt iår

 
igår kväll när jag satt ute med mina vänner och lyssna på musik, grillade osv. så vänder jag mig om och där står Elenore, med ett stort paket i handen och ett ännu större leende på läpparna. Hon hade med sig en present, eller inte bara en utan 4, tre tröjor och ett brev! I paketet så låg detta:
GISSA OM JAG BLEV GLAD ELLER?!
(jackson fleecen på sista bilden är en tröja, se ut som en väst då jag vikt armarna underligt. Den är även marinblå i verkligheten)
 
Sitter just nu i mountain horse tröjan och myser, otroligt skön är den. Sånt här mjukt foder på insidan.
 
NUUUU måste jag plugga klart sista samhälles uppgifterna så jag hinner ner till gulle och säga hejdå en sista gång, han åker på vet.bes om ett litet tag och om han går igenom så åker han till sin nya ägare idag.
jag som hatar att ta avsked. hatar hatar hatar att slitas från personer/djur som jag tycker om. hatar att säga hejdå.
Men han kommer få det så bra, det tvekar jag inte på!
 
efter att jag läst brevet så såg jag ut så här,
så jävla töntig och känslig ibland men det var verkligen ord och meningar där som berörde hjärtat.
Och som jag verkligen behövde just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback