kunde inte tänka logiskt eller sunt och för varje stund du inte fanns där blev det tungt

 
åkte hem till Sundsvall igår med mina fina peeps, vi satt och sjöng gamla nostalgi låtar och skrattade hela vägen hem. Snackade minnen och saknade. Käkade självklart donken så fort vi kom fram till Sundsvall.
 
Städade iordning mitt nya rum hemma hos mamma också, har typ hälften av mina kläder här och dom får inte ens plats i 3 garderober, dagens ilandsproblem.
 
Vaknade, käkade godis och kollade på hungerspelen. Nu ska jag fixa mig och dra ner på stan för att äta frukost på Subway med mina fina vänner.
 
Dunkar Filips nostalgi lista också, så sjukt många minnen som kommer.
 
 
adios
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback