min lediga dag,

vaknade av mig själv runt sju, mobilen var tvärdöd så inget alarm hade ringt.
Men vad gjorde det då jag vaknade till det här
 
Tårarna forsade och jag kan fortfarande inte sluta le.
Hur kunde just jag ha sådan enorm tur som träffade den absolut bästa vännen man kan ha?
Maja är den här personenen som jag berättar exakt allt för, hur dumt det än är och hur mycket jag än skämt ut mig så spelar det ingen roll. För hon förstår. Hon är den personen som jag alltid kan vara mig själv med i alla lägen, som jag kan se ut exakt hur fan som helst framför och den jag kan göra vad fan som helst framför. Vi är exakt lika samtidigt som vi är totalt olika, det kanske låter dumt men så är det.
Maja är den som ser till så att mitt liv går runt, hon hjälper mig med allt det där jobbiga och ser till så att jag har det bra. Hon kommer med dom där kloka orden som man beöver höra då allt bara känns skit. Hon får mig att skratta en sån där dag då allt bara är lite extra jobbig. Hon finns där när jag behöver henne och jag hoppas och önskar att det kommer förbli så föralltid, för annars vet jag inte hur jag ska klara mig..
 
Jag vet inte ens hur jag ska svara på hennes facebook inlägg, för jag kan inte förklara i ord hur tacksam jag är över att jag har just Maja som min vän och sambo. Hur jag än skriver så känns det inte tllräckligt.  
jag får helt enkelt bjuda henne på cheeese och redbull istället, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback