mina finaste pluttponniiis och ungponny sm drömmar

var nyss nere och lunchade pojkarna, hade egentligen noll tid men när jag väl var där gick det inte riktigt att slita sig ifrån att mysa med dom. Har verkligen saknat dom så otroligt mycket. Har saknat ett rida gulle massor, det är en speciell känsla att sitta på den ponnyn..
 
Inatt drömde jag att jag och gulle var på väg till ungponny sm! Vi satt i bilen med släpet rullandes bakom med gulle i. Hade världens härligaste känsla i hela kroppen och var verkligen hur lycklig som helst. Har flera gånger fantiserat mig bort till ungponny sm, där skulle gulle verkligen platsa asså!
Jag och mamma diskuterade faktist fram och tillbaka när gulle just kommit och var så sugen på att behålla honom själv, vidareutbilda honom och ha som mål att hoppa ungponny sm och sedan gå till försäljning. Men icke sa nicke, så blev det ju inte. Det var i alla fall riktigt härligt att få drömma det.
 
-
Igår så tog vi bussen från stan vid sju upp till härnösdand där jesper hämtade oss. Åkte till skolan och lämnade av sakerna och sedan åkte jag och Jesper till kramfors och åt, sylos såklart vad annars.
 
Sedan åkte vi tillbaka till skolan och la oss och kollade på film hela natten och pratade om allt och ingenting.
 
-
ikväll ska gulle skrittas och sedan få spinga lite i ridhuset, Carambo ska jag mysa en massa med. Han ska friseras oxå, manen har verkligen blivit på tok för lång nu.
längtar tills i morgon då det är markarbete på lektionen! TJOLAHOPPPPPPPPPP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback