mössan är på och solen skiner

imorgon är det Torsdag och då är jag ledig, det gör mig glad.
 
Red ut Carambo idag och har nyss cyklat med Bella. Så båda är motionerade, trötta och nöjda. Carambo fick en helkroppsduschning också. Jag har aldrig suttit på en ponny som är så galen som honom, totalt livsfarlig egentligen. Idag körde han en fuling, reste sig - bockade - reste sig - bockade. Så man flyger omkring som en liten tygdocka. Peppad till tusen som alltid. Så jävla rolig att rida alltså, hualigen.  
 
Ikväll ska jag läska med flickorna,
för idag tog vi på oss mössan som får oss att se ut som kaptener
för att det är 14 dagar kvar till studenten
och för att det är sol. snart sommart och för att livet är riktigt bra just nu.
även fast du har lämnat mig föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback