NÄR DET VÄL GÄLLER, DÅ ÄR VI FAN I MIG BÄST!

SÅ OTROLIGT SJUKT JÄVLA UNDERBART GLAD OCH STOLT ÖVER MIN ALLDELES EGNA BELLA!
hade nyss exaaminationsblablabla saken, jag skulle visa upp vad jag och bella tränat på tillsammans med Rebecka. Innan fick dom se hur bella har varit med hjälp av filmer, bilder roch vad rebecka berättade. sedan så visade jag och bella upp vad vi lärt oss och fy fasiken så otroligt duktig hon var. då det var en tränare från svenska kennelklubben som var här och kollade allting och så, så det var viktigt att vi gjorde bra ifrån oss och fy fasiken så jävla bra hon skötte sig. Sökte ögonkontakt, gick fint, skötte sig rakt igenom allt. lyssnade på mig hela tiden och var bara så ååååååh, så underbart jävla bäst alltså. fy vad glad jag är!
Ikväll åker bella på semester ett par dagar, hon ska till Johans föräldrar och där trivs hon verkligen utomordentigt bra. och det är hon värd! Så stolt, världens absolut stoltaste matte är jag just nu. känslan är obeskrivlig. SÅ JÄVLA BRA BARA!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback