onsdag och torsdag

onsdag, drog ner på stan med filip på dagen. Vi köpte lite kläder osv, sedan gick vi till unga magasinet cafet tjolahopp vad det nu heter och fikade. Satt där och pratade allt för länge.
Sedan tog vi bussen till haga hem till filips mami, satt och pratade där ett tag och sedan körde dom hem mig till mamma. Bytte om och åt lite mat för att sedan dra ner på stan, drog på bio med tess, evelina, jannie och emil. Såg den sjukaste filmen på länge, fy fan för skräck film på bio alltså.
 
Sedan satt vi på navet i en timme och väntade på att tjejernas buss skulle komma, träffade en full Max och en blåslagen Anton. Drog hem med en kompis och sov där inatt, vaknade runt 12 och gick då ner på stan och käkade med Felicia. Gick runt på stan ett bra tag och nu ska jag snart ner igen, ska träffa lite vänner och sedan dra till studion.
 
SÅÅÅÅ NU DUSCHEN, så jag hinner med mitt liv.
förövrigt så saknar jag mina ponnysar som har lite vårvila nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback