she is not me

nu är det bara en box kvar att mocka, + en massa hö som ska göras + en massa hästar som ska in.
Jag har turen som har så fina vänner, Maja mockade 5 boxar, Emma har hjältp mig sprida ut det nya spånet och tess ska hjälpa till att ta in.
Tyggen känns skit, det är dom vanliga ställena som värker redan nu så när jag lägger mig för att sova ikväll kommer nog hela vara kaos. Sånt man får ta lixom.
 
Pga ryggen så kommer jag få svika min loverboy ikv, äter godis med mig själv istället och chillar hemma.
ps. min loverboy är inte vad det låter som. Han är en gammal vän som jag börjat umgåtts med igen.
 
Och i morgon så ska mina Air max ha kommit fram också, dom SKA. Annars blir jag less. Min rygg kommer behöva dom i morgon satt dom får så lov att komma.
 
Nu ska jag ner till stallet igen, sedan upp och packa och sen drar vi!
Jag,tess och emma åker med Andreas ner så hela resan ska jag sova, har jag planerat iaf. Och äta donken såklart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback