snälla, låt det va som in en film

startar dagen med världens bästa låt, det vill säga mitt och majas nya beroende - http://www.youtube.com/watch?v=DOvI-M6Iw_I&list=PLQpsKtyk21oLifp3yjbbYjG8k6mM7lOpM
 
Annars då? nyss varit och släppt ut alla hästarna i skolstallet och fodrat dom, nu är det ju bara typ 15 boxar som ska mockas.
 
Har en dum huvudvärk också som vägrar släppa så ser inte fram emot dagen- Längtar tills klockan blir 20.00 ikv så jag kan kvälla hästarna och sedan åka hem. Så skönt att komma fort här ifrån ett tag.
 
Fast Sundsvall känns inte så frestande det heller, skulle villa åka bort någon annan stans, typ stugan .. eller varför inte Spanien.
 Vore det inte för mina djur så skulle jag inte haft något problem med att bara dra till spanien, mallorca eller något skönt land. Släppa allt, ta en sista minuten och sticka för att aldrig komma tillbaka. Men har för mycket som håller mig tillbaka.
 
Har sökt jobb i uppsala också, tjolahopppppp.,
Och ikväll ska jag va med min loverboy, vi ska snacka skit och mysa.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback