söndag

var till stallet på förmiddagen och broddade om Snappe sedan åkte jag hem, insåg att mitt konto blivit rensat så ringe polisen, banken osv.
Som tur är har jag snälla, duktiga vänner som fixade tillbaka mina pengar från personen som var så dum och tog av mig.
Sedan kom några vänner ner från kramfors och hämtade mig, körde mig upp till härnösand där jag sov inatt och sedan så åkte jag till skolan i morse.
 
Hade markarbete på Mylle, trevlig och stabil. En sån snäll gubbe som ställr upp på allt i alla lägen. Trågikt men skönt ibland.
 
Nu ska jag gå till sängen, lägga mig och äta godis och kolla på dom nya New Girl avsnitten som kommit ut, sedan luncha hästarna och efter det bild.
 
Idag fyller Elenore år också, så grattis till henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback