stigbyglar

då jag för tillfället inte har några stigbyglar utan lånar av folk runt mig varje gång jag rider så försöker jag nu hitta nya, jag flyttar ju hem om två veckor och då kommer jag behöva ett par nya egna stigbyglar.
 
jag tänkte investera i ett par stigbyglar som jag kan ha ett tag. Jag tycker egentligen mest om lätta smala stigbyglar, gillar inte tungklumpar med bred fotplatta. Så jag har funderat på Soft up stigbyglarna lite, tycker dom är snygg också. Men har även funderat på jin stigbyglarna, dom är lätt men har dock en bred fotplatta. Sprenger stigbyglarna är ju alltid skön att rida i, efter att ridit mycke ti dom ledade stigbyglarna som satt på gulles sadel så blir alla andra stigbyglar rätt så stum. Gillar dom fast att dom är stor och tung.
 
 
om jag köper jin stigbyglarna så blir det ett par bruna iaf,
 
soft up stigbyglarna skulle jag vilja ha antingen i svart /beige eller i svart/brun,
Hade en gammal bild i arkivet på ett par lila så orkar inte rota fram någon ny.
FUnderade på att köpa ett par lila förra vintern men det blev aldrig av då jag trivdes i mina som jag hade då. 
 
Sprenger stigbyglarna tror jag att jag vill ha den gamla modellen av, alltså inte den nya super ledade (svart blåa). Har dock bara ridit i den nya modellen en gång, men då gillade jag dom inte. Var på tok för vingliga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback