animo

dessa ridbyxor från animo var väldigt ful först när jag såg dom, men efter att ha funderat i min vilda fantasi ett tag över hur dom skulle sett ut på så ändrade jag uppfattning. Jag tror dom skulle kunna vara riktigt snygg tillsammans med till exempel denna enkel fleecetröja , som denna
en figursydd lite tightare med inte för mycket loggor (då det skulle se kladdigt ut eftersom byxorna redan har så mycket olika mönster och färger) . Som går i samma färg. Marinblå med lite diskret röd färg här och där.
Riktigt snygg tror jag det skulle kunna bli. Fleecen ska köpas i helgen, riktigt billig är den också. Endast lite över 200kr på HÖÖKS. Ska även förbi equeens och se om dom har ridbyxorna såklart.
 
Egentligen tycker inte jag om ridbyxor som ser ut som riktiga jeans, tycker endast om dom ridbyxorna som man ser är "fejk" jeans. Men dom här var fasiken snygg alltså! Men att rida i riktiga jeans, sjukt skönt och sjukt snyggt, tycker det är snyggare än ridbyxor i många fall. Definitivt skönare också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback