bal osv.

 
Jag har tittat på den här balklänningen. Eftersom våran bal är så pass liten så vill jag inte ha någon överdriven klänning. Mina vänner kommer ha korta rätt så simpla klänningar så jag känner inte riktigt på att slå på så stort.. I alla fall så har jag hittat en simpel, kortare klänning som ändå är i "bal aktigt tyg". Vill inte att det ska bli för lite heller. Och jag vill ha en kort, så funderar på denna
 
vet dock inte vilken färg, funderar på någon mildare grön.. typ salvie. Vattenmelon var fint det också.
 
Är så svårt, vill inte ha för lite heller, men inte för mycket. Önska vi kunde ha en enorm bal, på något vackert slott. Komma inrullandes i en vagn bakom två fina stora hästar. Typ askungen bal. Så man kan ha en fin, stor, lång klänning. Dock kommer det ju aldrig hända när man går på nordvik. Får nöja mig med ett litet hotell mitt ute i ingenstans. Håret vet jag inte heller hur jag gör med, sminkningen samma där. Borde börja få små panik egentligen.. fml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback