för att du finns, för att du förstår

jag brukar inte läsa hannas blogg för hon har aldrig verkat vara samma person på krogen som i bloggen, vilket gör det rätt så förvirrande.
 
Men så gick jag in idag, utav någon konstig anledning, och jag stängde ner bloggen med tårar fulla kinderna.
Jag minns när Vilma sa till mig i 1an när vi satt uppe i allrummet och kollade på någon värdelös film, har du hört att Nicklas har dött? Michelles brorsa du vet.
 
 
http://hannaek.com/da-alskar-jag-dig-forevigt-tillbaka/
 
hon kan verkligen skriva och hon är så oerhört stark som orkar skriva ut det här. Jag vet att hon har gjort det en gång tidigare och jag grät lika mycket då. läsvärt och starkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback