Snappe

 
En häst som jag tycker är riktigt otroligt fin det är min lillasysters häst Snappe. En nordsvensk. Jag har själv ridit och hoppat honom ett flertal gånger och han är INTE lätt alltså. All min respekt till felicia, 15 år gammal, som kan rida honom så bra som hon kan. Det är verkligen beundransvärt.
 
Man får ingenting gratis på honom, man får verkligen slita röven av sig för att kunna aktivera honom men fasiken så fin han blir efter allt slit. Ryser när jag ser Felicia rida honom. Ingen skulle kunna göra det så bra som hon gör, aldrig. Riktigt stolt över att ha en sån duktig syster.
 
Förörvrigt så är Felicia den enda som får trimma mina hästar, hon har till och med hoppat Carambo. Och det mina vänner, det är stort. Hon fixade det så jäkla bra alltså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback