don't say you miss me, cuz you don't

så här fin var gulle idag http://www.youtube.com/watch?v=A-sebRHInjg .
 
Har nyss varit och fikat med mina tjejor och nu ligger jag i sängen och äter ur ett gigantiskt påskägg som Maja köpte. Den senaste tiden har jag blivit total förälskad i snickers btw. Snickers och burkcola, bästa <3
 
Tänkte gå och lägga mig snart så jag orkar upp i morgon.
Idag gjorde jag det praktiska provet i hovvårdskursen. Tog av, plana och skodde på Felix en sko. Gick riktigt bra och var kul också.
 
Saknar Sundsvall och mina vänner, mitt liv. Att det blir lov i morgon och jag endå inte kan åka hem förns tisdag suger rejält asså. Vill ta med mig Gulle och åka hem bara. Kunna träna hemma för mina grymt duktiga gamla instruktörer. Få lite extra hjälp. Och kunna må bra. Hemma i Sundsvall så mår jag riktigt bra. Där har jag ingenting som påminner om dig och jag är alltid med kompisar. Här påminner allt om dig och alla mina kompisar är dina kompisar.
 
-
förövrigt så är jag besviken på folk som ljuger
skickar en löjlig bortförklaring i ett fjantigt sms
fega åsna
säger att du vill att jag ska må bra
sluta ljug för mig och va en man istället så kommer jag att må bra
nummer raderat
you are now gone forever
-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback