försöker få in en fot men ingen här gläntar på dörren

hittade en bild på mig på Filips tumblr. Kändes rätt så fint att hitta en bild på mig bland alla bilder på nakna tjej, känner mig hedrad.
menmen, i alla fall så just nu älskar jag mitt liv, jag älskar lovet som just varit. Jag mår så otroligt bra. Jag längtar sjukt mycket till helgen då jag kan åka hem igen till Sundsvall. Innerst inne så hatar jag Sundsvall, en jävla skitstad där jag varit med om för mycket på för kort tid. Känt för många av för få anledningar. För mycket sånt där svart och dumt, grått och tråkigt. Men Sundsvall blev min räddning ur det här och just nu vill jag bara dit igen.

Vill ha mitt liv där, med mina finna ponnysar. 2 månader kvar sen är jag hemma igen, i min dumma men trygga hemstad.
Dock utan ponnysar. Och utan alla mina fina vänner här uppe.

- i alla fall så drar jag hem till Sundsvall till helgen, då blir det utgång med mina fina vänner. Vi ska dra på deras 100dagars som club Vaganza håller i. Sedan ska vi dra på Moe's också. Och jag ska vara full och fri. Jag ska vara glad och jag ska göra vad jag vill och inte tänka på vad jag får. Det är dags för mig att leva ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback