fuck this shit, i'm out

hela stallet fixat och ponny riden.
Musiken var lite underlig i början men han vande sig fort.
Idag var han lite stel och jag kom inte riktigt av honom så jag plockade av sadeln för att verkligen kunna inverka och då blev han väldigt fin! På vägen dit och tillbaka så fick han trampa igenom varenda vattenpöl jag såg, han gillar verkligen inte vattenpölar men efter en tids övertalning så gick det. Till slut vandrade han igenom dom utan problem. Sen när vi skulle ut i hagen igen så var dom jätteläskiga igen.
 
OOOOOOH juste! såg sjukaste grejen idag då jag skulle hämta lillis i hagen, en gigantisk örn dödade en kråka ca. 5 meter ifrån mig. Jag bara stod och stirrade, han höll på i säkert en minut och sedan kom det massa andra kråkor och attakerade den och då flög den iväg med den slaktade kråkan (som fortfarande levde). Var kaos asså, hur mycket fåglar som helst som flög ovanför och "skrek". Helt sjukt, jag visste inte vad jag skulle göra.Såg först inte att det var en fågel han slaktade trodde det var en mus typ. Örnen var stor som fan, och riktigt fin. Ljusbrun och vit. Men ändå, jag förstog fan inte vad som hände. Helt sjukt var det i alla fall. Once in a life time thing.
Ser det gärna inte igen.. usch.
 
Nu sitter jag och fixar mig för att dra till Jonas och käka middag och sedan vidare till Andreas.
Ikväll är jag nykter, ett glas rövin på sin höjd.
 
 
förövrigt så saknar jag min fina också, 2 dagar kvar tills jag träffar henne nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback