JOBB PÅ ISLAND !!?

Idag fick jag ett mail om ett jobb jag mailade bara för skojsskull och jaa, idag fick jag svar och jag blev erbjuden jobbet om jag ville ha det.
 
Det kommer vara ett jobb på deras islandshästgård där dom har ca 60 islandshästar på inridning, tillridning och vidareutbildning. Jag skulle även jobba som barnflicka åt de
 
ras 9månader gammla dotter.
Allting låter perfekt.
 
Dock ville dom att jag skulle börja så fort som möjligt, men jag har ju lixom 57 dagar kvar till studenten. Och jag tänker inte hoppa av nu, 2 månader innan studenten för ett jobb. Även fast jobbet i princip är perfekt.
 
Boende på gården osv. tillgång till bil.
 
kluven som fan just nu. Dags att planera sin framtid på riktigt, dags att växa upp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback