kaos

var nyss ut på grangården och fixade ny hundmat + käkade lite donken osv. Denna natt har jag sovit i ca 45 minuter samanlagt. Jag trodde att åka till Sundsvall var lösningen på mina problem, men tydligen inte. På ett vis är det bättre att vara här just nu då jag så fort jag börjar tänka kan omringa mig med vänner och leva istället för att gräva ner mig. Vilket jag gjorde igår. Men så somnade mina vänner och jag låg där och tänkte, grävde ner mig djupare och djupare.
men jag kom fram till tre saker:
jag är glad över att jag har så fina vänner som ställer upp för mig och som stöttar mig.
jag är glad över att jag har två riktigt fina ponnysar som gör vardagen mycket lättare för mig.
jag är glad över att jag inte behöver vara på nordvik just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback