måndagens ridpass

igår red jag tills händerna blödde, bokstavligt talat alltså. Ont gjorde det också, kunde inte rida med tummen så vänsterhanden blev stum. Men jag ville rida igenom honom inför idag då det är provridning så det var bara att bita i det sura äpplet och kämpa på. Det gick bra, han ville inte riktigt gå på spåret av någon anledning i början men efter lite övertalande så släppte han den fixiden. Han var fin idag, som vanligt då alltså! Provade rida på novabettet vilket han fungerade någorlunda på, blev lite stum men tror att min onda vänsterhand kan ha bidragit till det.
 
Nu ska jag ner och luncha och putsa lite på gulle så han är snygg till provridningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback