my new babies

air maxen som beställdes igår:
 
Har nyss ätit påskbuffe, hade hovvård hela morgonen innan det.
Nu börjar svenskan om en halvtimme och efter det ska jag nog ner och mocka hela stallet så det är gjort. Min jour börjar ju idag, känns tungt att måsta stanna en vecka till då alla andra fick lov idag.
 
Förövrigt så stog jag och borstade carambo ett bra tag i morse och myste lite, han fäller så sjukt mycket nu.
Titta på golvet på bilden, här hade jag bara klappat honom, hade inte ens börjat borsta ännu! Det syns inte så bra på bilden men han har börjat bli riktigt grå i pälsen. Hans "födelsemärke" på halsen som alltid varit svart är nu helt grått. Som vanligt var han världens sötaste. carrebarrelarreloo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback