my new loversss

åt nyss middag, åt pizza + potatisbullar + skinksallad. me<3food.
 
Nu ligger jag i sängen och funderar.
Beställde nyss hem ett par Nike Air Max 90 så nu är jag pank.
Varför måste skor vara så dyrt? nike air max 90 skorna brukar kosta runt 1000 - 1600 och då är det träningsskor. för dyrt för en fattig student som mig. Men nu är dom i alla fall hem klickade och betalade, så om 3-5 dagar ska dom vara här.
 
Ska snart röra mig ner mot stallet igen, mocka och fixa hö + linimentera gulles ben då han gick rätt så hårt idag.
Efter det ska jag sno tvål osv av någon så jag kan duscha, har ingenting sånt här utan allt är kvar i lägenheten och efter det svettiga passet idag så MÅSTE jag duscha om jag inte vill kvävas i min egen svettlukt. freeeeeesh.
 
Sedan ska jag bara chilla och må bra. Ta hand om mig själv och vara lite ensam. Mysa massor med carambo ska jag göra också såklart
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback