my new tattoooo

som dom flesta vet är jag väldigt impulsiv av mig. Och vill jag ha något nu, då ska jag ha det nu. Och jag vill ha en ny tatiering, jag tycker dessa tatueringar är riktigt snygg och har alltid tyckt det. "men när du är 40 då, kommer den va lika snygg då tror du?" - eeeh, ja. Den kommer fortfarande vara riktigt asum, och jag ska bära den med stolthet. Ångrar jag mig så blir det en lärdom, ett misstag, som jag kan dra nytta av. thts it.
 
I alla fall så såg jag att yasmine gjorde en igår, precis typ en sån som jag vill ha, och den var riktigt snygg. så då fick jag nog och beställde en tid, så i morgon kör jag min! Jag har lånat första bilden från yasmine gisslin, det är alltså hennes tatuering.
 
i alla fall kommer den sitta på detta ställe ungefär som hon har satt sin,
 
 
men på mig kommer det stå "manere fortis" som är latin och som kommer vara en påminelse till mig själv att fortsätta kämpa och vara stark, aldrig ge upp. Det betyder typ "stay strong".
 Jag kommer ha en lite annan stil också. Mer åt detta hållet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback