on my playlist

 
jag blir lätt beroende av låtar, sen lyssnar jag på just den låten konstant i ca 2 veckor och sen kan jag inte höra den på ett bra tag igen.
 
Just nu är det den här låten som gått på repete i en vecka Sam Tsui – Try (originally by Pink)
Har även lyssnat sönder denna, Christopher – Call Your Girlfriend som varit min favorit ett tag.
 
Jag förstår inte vad det är men jag fastnar alltid för covers. Det finns alltid någon cover som är bättre än orginal versionen.
Dock så har jag varit beroende av denna Passenger – Let Her Go i över en månad snart. Får inte nog av den bara.
Samma sak när det gäller denna Birdy – Skinny Love, har spelat sönder den sedan i sommras och jag kan bara inte sluta. Och dom är ju inte covers iofs.
 
  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback