rakt in i hjärtat, föralltid

denna låt börjades spela och fy fasiken vilken nostalgi tripp jag fick, mina tårar började rinna hejdlöst samtidigt som jag inte kunde sluta le. Den här låten för tillbaka så mycket. Jag, Julia och Fanny spelade alltid den här låten non stop i början på 1an. Åh, det är så sjukt hur kul vi hade under den tiden. Upptaktsveckan och den första festen. Jag kom ihåg att jag hade lit hemlängtan till min dåvarande pojkvän Max också. Vi var nykär och allt var så fint. Första dagen vi kom till skolan så blev vi inbjuden på fest av en äldre elev, det var sommar, vi var brunbrända och hade nyss flyttat hemifrån. Livet var bara så otroligt underbart. Så fruktansvärt bra. När jag hör den här låten så är alltid det första jag tänker på - Fannys kakor. Vi åt alltid dom där jävla kakorna. Sedan när vi lärde känna grabbarna, tjuvrökte och var ute efter "läggdags". Lärarna blev svinsura men vi bara mådde.
petter - längesen
http://www.youtube.com/watch?v=vox8vJamokA
 
 
nu laggar blogg.se så det går inte att ladda upp någon bild.
Men i alla fall,
1a året på Nordvik, så jävla bra <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback