remember, she´s not me.

kom nyss upp från stallet, skrittade ut med maja på Carambo barbacka och sedan mockade jag hela stallet. Nu ligger jag och vänta på att mamma ska komma hit med mat. Vi ska städa ur lägenheten och flytta alla saker hit osv så jag har det jag gör ikv helt enkelt.
 
är fest sugen så kanske drar ner på näääk och nimo i sundsvall, men kommer isf inte dricka då jag har hästarna i morgon.
 
annars så känns livet lite jobbigt just nu då jag är orolig att Pula ska komma till någon som inte förstår sig på henne, hon är nämligen en dam med ett stort hjärta som man måste kämpa för att vinna. När man väl är hennes vän så har man en trogen och tillitsfull vän i alla lägen. Hon har redan hamnat fel 3 gånger så jag hoppas att den perfekta köparen dyker upp nu.
 
Men förutom det är allt bra för stunden. Har dom absolut bästa vännerna man kan få. Har även fått massa nya vänner i Sundsvall som hör av sig och gör min dag bra.
Utan folket runt mig vet jag inte hur jag skulle klara mig igenom allt med Carambo, det är så kort tid kvar nu.. för kort.
 
-jag har inte insett det tidigare men allt är så uppenbart nu-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback