saknar grabbarna

idag åker jag upp igen till skolan, har fixat klart massa saker nere i sundsvall så nu stannar jag på skolan ett tag. Får lov på onsdag men ska vara kvar tills söndag kväll iaf. Sen får vi se om jag stannar ännu längre, det är en klubbhoppning hemma på srk på lovet som jag är sugen på. Så vi får se hur det blir med det. Det enda dryga är att det är så långt att åka.. Isf skulle man ha stannat med lilleman i Sundsvall i ett par dagar och tränat på klubben.
Får se hur jag gör.

I alla fall så var det lördag igår, jag var i nacksta på kvällen och umgicks med en vän. Vi kollade på film och spelade GTA osv. Drog hem senare på kvällen och hade lovat att träffa massor med folk men orkade inte utan satt och käkade chips och dipp med mamma istället, så mer värt.

Idag åker jag upp, vid 5 tiden. Innan det ska jag äta fin middag med faniljen och kanske dra ut och byta felicias Lami-cell grimma som var för liten för snappes huvud ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback