solen skiner och jag mår bra, allt löser sig till slut

förutom att vetskapen om att Carambo snart kommer somna in och oron över att Pula ska hamna fel så känns livet bra just nu. Jag har underbara vänner som får mig att skratta varenda dag, jag har en sambo som alltid ställer upp och ser till så att allting går runt för mig, jag har världens finaste familj och min crush Todd gillade min bild på Facebook igår! Haha, jag vet att jag är en tönt men mitt liv kändes bara så fulländat när jag gick in och såg det. Den killen är to die for, Maja har nå grovt fel på ögonen som inte ser det.
 
Nu står hästarna ute i hagen, myser i solen och äter frukost. Jag ska äta någonting och sedan gå ner för att fixa stallet och rida. Klockan blev så mycket igår så Emma hann inte massera Gulle utan vi ska ta det nästa helg istället. Jag hann inte rida igår heller då jag var i Sundsvall osv så nu ska vi köra ett härligt trimm pass i rishudet. Vi ska sakta men säkert börja träna till musik också så han vänjer sig vid det tills han kommer ut på tävlingsbanorna. Högtalare är uppställda i ridhuset så nu är det musik som gäller vid varje ridpass. Jag rider dessutom dubbelt så mycket bättre till musik, jag slappnar av och tänker inte så mycket utan rider mer på känsla.
 
Ikväll ska jag på fiestaaaa med mina brudar, jag ska självklart vara nykter då jag har stallet i morgon men kul ska jag ha endå. När dom andra dra vidare till krogen så ska lilla Emelie dra hem och sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback