söndag morgon

idag mår jag så otroligt bra, var på förkrök hos Andreas Eriksson igår och när dom drog sig mot krogen så släppte dom av mig hemma. Jag hade lika kul fast att jag var nykter, om inte roligare. För idag när alla mår skit så mår jag riktigt bra!
 
Imorse när jag släppte ut hästarna så somnade jag dock i skottkärran ute vid hagarna för ett tag, eller slumrade till. Vaknade upp av att tess ringde och jag förstod inte riktigt vart jag var. Sliten krigare.
 
Nu har jag nyss ätit frukost, ligger i sängen och ska slå på det senaste avsnittet av Vampire Diaries, bästa <3
 
Gulle får bjuda på en fin bild från i morse då han fick låna Carres repgrimma ut till hagen, han tyckte den var lite underlig för han gick och tuggade hela vägen ut. Antar att det är för att han får ju tryck på helt andra ställen än av en vanlig grimma. Söt var han i alla fall i världens fulaste repgrimma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback