söndag

igår söndag så vaknade jag hemma hos mamma, åt frukost och sedan satt jag vid datorn ett tag och tittade på bloggar, unghäst tränings tips osv. same old, same old.
Sedan åkte jag och Felicia till stallet, jag red hennes fina stora pålle undertiden som hon mockade osv.
Var först i paddocken men det var nå småtjejer som flamsred så jag kunde inte konsentrera mig. Men skänkelvikning, uppnor, slutor, tempoväxklingar och övergångar funderar lika bra ute på vägarna om inte bättre. Älskar att trimma ute på vägarna när det är bra underlag. Så mycket roligare än ridhus eller paddock.
I alla fall så var han mycket fin igår, ska rida honom på onsdag igen då jag ändå är i Sundsvall för jag ska till tandläkaren och till Dennis & Rasmus minnesstund.

Senare på kvällen så var jag hemma, drog till min vän max ett tag och var med honom. Sedan kom Timmy och hämtade mig, vi åkte ut till Alnö och bytte bil och sedan körde han hem mig. Snäll kille det där, räddar mig från att åka buss.

När jag kom hem hade mamma bakat tunnbröd, omggg vad jag slaktade. Så oerhört gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback