you make it so easy for me to hate you

Igår när vi skulle hämta saker i lägenheten så fick vi inte med oss allt hem så vi ska åka och hämta resten på Måndag.
 
Ikväll ska Lilleman bli masserad av duktiga Emma och hon kanske känner igenom Carambo också om hon har tid. Lilleman vilade igår då det tog så lång tid i lägenheten att packa alla kläder osv. så vi ska trimma lite i ridhuset idag istället.
jag vill att mina air max ska komma nu nu nu. orkar inte gå och vänta längre. Dock kommer dom inte komma förns om en evighet eftersom det är massa röda dagar nu runt påsk.
 
Mina Carambo armband kommer snart också som jag specialbeställde för ett tag sedan. Det ska dock skickas till skolan så jag får vänta tills skolan börjar igen innan jag kan hämta ut dem.
 
snaaaaart kommer min fina vän Johanna hem för ett tag också, fy fan så jag längtar <3
Vi har alltid så jävla kul tillsammans och i sommar ska vi röjja som förr i tiden.
Alla bilderna är verkligen supergammal, 4-5år sedan dom togs lixom.
Johanna har alltid varit som min tuffa storasyster (eftersom hon är 6 år äldre än mig) som lärt mig allt som att festa, killar osv. Med henne har jag haft mina första fyllor och mina absolut roligaste fyllor helt klart.
Med henne har jag gjort alla dom där dumma sakerna som man inte får göra och med henne har jag haft så otroligt jävla kul.
Utan henne skulle jag absolut inte vara den jag är idag och jag är så glad att jag har henne som min vän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback