grillning osv.

igår körde fritidledarna ut oss i skogen med en massa grillkött, potatissallad, en miljon drickor osv. Så grillade, käkade, drack osv och hade det jätte mysigt. Satt och pratade med Emma och höll på att typ bryta ihop. Fy fan vad jag inte vill förlora det här livet jag lever nu, jag saknar det redan. Fast att det inte är borta ännu. Jag vill inte flytta hem. Vill inte flytta ifrån allt det här.
 Jag vill inte flytta ifrån mina vänner.
 
Min vän glömde dock min madrass så jag åkte hem och sova, vi hade massa små stugor där som vi skulle sova i egentligen. Men inte jageeee. Var förjävla kallt också.
Kom hem runt ett, satt med tesse och pratade i soffan ett tag innan jag gick och la mig. Vaknade inatt av att en kompis kom in och sov med mig. Vilket jag blev glad av.
Om det är någonting som jag verkligen hatar så är det att sova själv.
 
 
Nu är det fredag morgon, jag sitter  i matsalen och har suttit här i två timmar, ätit en lång frukost med massa keso, tittat på dp och legat och sovit på bordet.
Ska dra ut och rida en sväng i det fina vädret, en uteritt med carrebus.
Ikväll blir det ju dricka, igen då, för 5e dagen irad.
Är lagomt less på det där vinet nu.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback