mjodå

Fest lördag, hade roligt ja. Nu är det måndag, fest nu också. 2 dagar till studenten , flyttar hem till Sundsvall. Orkar bara inte skiljas ifrån Maja, orkar inte vakna mitt i natten och försöka hejda mig ifrån att gråta. För jag saknar henne redan. Och jag hatar att säga hejdå, så jag tar avstånd. Jag hatar mig själv för det här. Men jag är så. Klarar inte av att säga hejdå, för om jag gör det så känns det som att allt plötsligt bara är över. Om jag inte gör det så känns det som att ingenting är över, allt har bara pausat lixom. Och att vi ses igen, och att ingenting kommer förändras då vi ses igen, och att allt alltid kommer vara som vanligt.


-
Nu ska jag ta mig i kragen och gå ner igen, jag ska dricka och ikväll är det busnatten. 2 dagar kvar som nordvikare. Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback