muntliga nationella svenska

eftersom den muntliga nationella delen aldrig blev gjord sist så sitter jag här nu, en dag innan betyggen sätts och ska göra det. Har skrivit om märkessaker vs. kompior av märkessaker. alltså lyx vs. budget. Jag diskuterar för budgetsidan och när jag klädde på mig i morse så blev det en kingsland tröja, ett par withaker byxor, en kingsland jagcka och hv polo strumpor. fick byta om igen. Känns lite fel att jag stå roch prata om att det inte är fel att ha saker utan märke och sedan står jag där full med märkessaker.
Det blev mjukisar och tjockiströja istället.
 
igår umgicks jag med massa vänner och grillade god mat. 6 dagar kvar till studenten nu, vill inte.
vill inte flytta ifrån min absolut bästaste vän i hela vida världen.
ångesten äter upp mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback